بین مطالب وب سایت جستجو کنید

حسن محمودزاده


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ولی غلامی
سه شنبه 25 شهريور 1399

زغال قلیون

همه ما با آن وضعیت ناخوشایند مواجه شده ایم که می خواهیم سیگار بکشیم ، اما دیگر از زغال قلیون خارج شده ایم . ناامیدکننده ، وحشتناک و تعداد زیادی صفت منفی است. تنها راه برای جلوگیری از واقعی این وضعیت ذخیره زغال و اطمینان از این است که همیشه بیش از نیاز خود دارید. اما ، زغال قلیون می تواند خیلی سریع گران شود. چگونه می توانید با هزینه اولیه پایین مقدار زیادی زغال سنگ ذخیره کنید؟

بیایید با یک هشدار شروع کنیم. هرگز از هر نوع چوب الوار یا چوب اصلاح شده استفاده نکنید. اگر می خواهید زغال قلیون درست کنید یا حتی در آتش چوب بسوزانید ، باید اطمینان حاصل کنید که t فاقد مواد شیمیایی سمی یا درمان هایی است که می توانند تحریک کننده یا حتی کشنده باشند. آیا می دانید مقداری از الوارهای عرشه برای جلوگیری از آفت خوردن کپک و چوب با آرسنیک درمان می شود؟ من متخصص نیستم ، اما سیگار کشیدن آرسنیک احتمالاً ایده خوبی نیست. اگر باور ندارید قلیان بگذارید و قبل از اینکه خودتان را آزار دهید آرام آرام کنار بروید.

بهترین زغال برای قلیان چیست - شرکت ایران چارکل

بعد ، استفاده از همه چوب ها برای زغال چوب ایمن نیست. هرگز از چوب های همیشه سبز یا هرگونه چوب رزینی یا چوب نرم استفاده نکنید. شما فقط می خواهید از چوب سختی استفاده کنید که از نظر غذایی بی خطر است زیرا درختان زیادی در واقع سمی هستند. چوب های میوه ای مانند سیب ، زیتون ، گیلاس ، لیمو و پرتقال بهترین گزینه برای این پروژه هستند. بلوط نیز خوب است زیرا بسیار متراکم است. نوع چوبی که استفاده می کنید می تواند در طعم جلسه شما تأثیر بگذارد. ذغال پخته شده و زعفران دقیقاً به همین دلیل و طعم های متمایزی که به غذا می دهند در کباب محبوب هستند. زغال قلیون زیتون و لیمو متداول ترین نوع در سیگار کشیدن برای کشیدن قلیان است زیرا طعم خنثی دارند (دقیقاً مانند زغال سنگ کوکو نارا ) که به هیچ وجه به دود اضافه نمی شود.
روند واقعی تولید زغال کاملاً ساده است. هنگامی که چوب خود را انتخاب کردید ، آن را به قطعاتی تقسیم کنید که تقریباً دو برابر اندازه ای که می خواهید زغال چوب آن بزرگ شود ، داشته باشید. قطعات در روند کار کوچک می شوند اما اگر خیلی بزرگ باشند همیشه می توانید بعداً آنها را برش دهید. از اینجا می توانید روش قوطی رنگ یا روش فویل قلع را انتخاب کنید.

نحوه تولید زغال قلیون

قطعات زغال قلیون را درون ظرف قوطی رنگی که کاملاً بدون لکه تمیز شده بسته بندی کرده و سپس با درب آن را ببندید و اطمینان حاصل کنید که بسیار محکم و بدون نشت است. اکنون 3-5 سوراخ ناخن را در قسمت بالا سوراخ کنید. اینها باعث می شوند که گازها بدون اجازه ورود هوای تازه به داخل ، تخلیه شوند که این مهمترین قسمت تولید زغال است. من در واقع ترجیح می دهم یک قوطی تمیز و بدون استفاده را از مکانی مانند هوم دپو خریداری کنم تا اطمینان حاصل کنم که هیچ چیز زشت و سمی در زغال من وجود ندارد.

به یاد داشته باشید که چوب ها را محکم بسته بندی کنید تا از میزان فضای هوا کاسته شود. هوای کمتر به معنی اکسیژن کمتری است و زغال قلیون فقط در صورت قرار گرفتن در معرض گرمای زیاد بدون وجود اکسیژن بسیار کم ، به زغال تبدیل می شود. مقدار کمی که باقی مانده است مجبور می شود از منافذ خارج شود زیرا چوب بخار و سایر گازها را آزاد می کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 3883
بازدید : 3883


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود