بین مطالب وب سایت جستجو کنید

حسن محمودزاده


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ولی غلامی
سه شنبه 21 بهمن 1399

میوه های زمستانی نیز علاوه بر میوه های تابستانی از طعم و رنگ به خصوصی برخوردارند و مصرف آن ها در فصل زمستان به قوی بودن سیسم ایمنی بدنمان کمک می کند و از سرماخوردگی و آنفولانزا در این فصل جلوگیری می کند.

انار

از میوه های جذاب و خوشمزه این فصل می توان به انار اشاره کرد که سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی، فیبر و ترکیبات گیاهی زیست فعال می باشد. از جمله خواص انار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مصرف انار از بیماری های قلبی جلوگیری و به کاهش کلسترول بدن کمک می کند.
  • دارای خواص ضد باکتری و ضد ویروسی می باشد که در برابر بیماری های لثه و عفونت های مخمری مفید است.
  • در افراد مسن به بهبود حافظه کمک می کند.
  • سرشار از نیترات است که با افزایش جریان خون عملکرد در ورزش را بهبود می بخشد.
  • کیوی به عملکرد بهتر ریه و کاهش آسم کمک می کند.

کیوی

کیوی از میوه های خوشمزه این فصل، که طرفداران خاص خود را دارد. کیوی دارای مواد مغذی از جمله ویتامین C، ویتامینE، ویتامینK، پتاسیم، آنتی اکسیدان و فیبر فراوانی می باشد. از جمله خواص کیوی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • از مشکلات گوارشی جلوگیری و به هضم غذا کمک می کند.
  • سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند
  • به کنترل فشار خون کمک و از سکته قلبی و مغزی جلوگیری می کند.

 

 پرتقال

پرتقال  که پای ثابت میوه های زمستانی می باشد و یکی از مرکبات خوشمزه رایج که دارای خواص مفیدی ست.

پرتقال منبع سالم فیبر، ویتامین C، تیامین، فولات و آنتی اکسیدان های مختلف است. از جمله خواص پرتغال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پرتقال منبع ویتامین های C، فولات، تیامین و آنتی اکسیدان های مختلف می باشد. از جمله خواص پرتقال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرتقال برای کاهش کلسترول خون مفید می باشد.
  • در پیشگیری از سنگ کلیه کمک می کند.
  • با جذب آهن در بدن به درمان کم خونی کمک می کند.

خرمالو

خرمالو با طعم بی نظیرش یکی از میوه های پاییز و زمستان به حساب می آید. این میوه نارنجی رنگ منبع خوب بسیاری از ویتامین ها از جمله پتاسیم، فسفر، منیزیم، فیبر و ویتامین A  می باشد.

از جمله خواص خرمالو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خرماو با وجود داشتن آنتی اکسیدان از بیماری دیابت و قلبی جلوگیری می کند.

این میوه به کاهش قند خون و فشار خون کمک می کند.

برای سیستم هضم و سلامت چشم مفید می باشد.

 

منبع: با ارزش ترین پول دنیا

تعداد بازدید از این مطلب: 2866
بازدید : 2866
ولی غلامی
دو شنبه 13 بهمن 1399

طراحی ست اداری

طراحی ست اداریپاکت نامه,سربرگ و کارت ویزیت را در برمی گیرد که که توسط طراحان گرافیکی ایده پردازی و طراحی می شود,به طور کلی به این مجموعه اوراق اداری نیز گفته می شود.معمولا درسفارش طراحی ست اداری موارد دیگری همچون طراحی فاکتور,طراحی دفترچه یاداشت ,طراحی لیبل و کارت های پرسنلی و…نیز به درخواست کارفرما اضافه می شود.

اوراق یک سازمان بیانگر هویت و ماهیت آن سازمان است از این رو بیشتر سازمان ها و ارگان ها به دنبالطراحی (set graphic) و چاپ ست اداریو مناسب برای سازمان خود هستند.یکی از موارد مهم در طراحی ست اداری استفاده درست از لوگو سازمان مورد نظر در طراحی آن است طراح باید به گونه ای لوگو را در ست اداری جایگزین کند که هم زیبا جلوه کندو هم رنگ سازمانی سازمان حفظ شود یعنی دو قسمتی که مکمل هم هستند تا ست اداری را کامل کنند.درسفارش طراحی ست اوراق اداری برای شرکتباید یک هماهنگی رنگی نیز وجود داشته باشد رنگ سازمانی هر شرکت نیز درآن کنجانده شود و براساس آن طراحی ست اداری شکل بگیرد.

یک برند رابطه بین یک تجارت یا سازمان و مخاطبان آن است. یک هویت تجاری به این صورت است که سازمان با شخصیت ، لحن و ذات خود و همچنین خاطرات ، احساسات و تجربیات خود ارتباط برقرار می کند. طراحی گرافیکی هویت بصری دقیقاً به این صورت است: عناصر بصری هویت برند که به عنوان چهره یک برند عمل می کنند تا آن خصوصیات نامشهود را از طریق تصاویر ، شکل ها و رنگ ارتباط برقرار کنند.هویت شرکت یک راه حل کامل گرافیکی برای شرکت است که شما برای ارائه به مشتریان بالقوه خود استفاده می کنید. ویژگی اصلی آن سبکی است که در هر عنصر طراحی گرافیکی هویت سازمانی قابل تشخیص است. هویت شرکت از 3 عنصر اصلی و چندین مورد ثانویه تشکیل شده است که اولین آنها آرم ، کارت ویزیت و یادداشت است.

طراحانی که درطراحی گرافیکهویت بصری تخصص دارند با سهامداران برند همکاری می کنند تا دارایی هایی مانند آرم ، تایپوگرافی ، پالت های رنگی و کتابخانه های تصویری که نمایانگر شخصیت یک برند است ، ایجاد کنند. علاوه بر کارتهای ویزیت استاندارد و شرکتهای ثابت ، طراحان معمولاً مجموعه ای از دستورالعملهای برند بصری ( راهنماهای سبک ) را تهیه می کنند که بهترین شیوه ها را توصیف می کنند و نمونه هایی از مارک تجاری بصری را که در رسانه های مختلف اعمال می شود ارائه می دهند. این دستورالعمل ها به اطمینان از سازگاری برند در برنامه های آینده کمک می کنند.

ست اداری چیست؟

در این نوع سفارش طراحی ست اداری بهتر است از رنگ سازمانی استفاده نمایید. از شعار های خود در ست اداری خود استفاده نمایید. شعار ها را در اقلامی قرار دهید که بیشتر در معرض دید هستند

  • تقویم
  • یادداشت
  • تبلیغاتی
  •  هدایای تبلیغاتی(مثل خودکار، فلش، هارد اکسترنال و …)

هر سازمانی باید هویت خود را داشته باشد – مجموعه ای از ویژگی هایی که باعث می شود در بازار شناسایی و متمایز شود. علاوه بر این هویت ، تصویری نیز وجود دارد – تصوری که یک شرکت بر روی یک فرد می گذارد. چنین هویتی بصری بیشترین اهمیت را در تبلیغات دارد که محصولات ، خدمات یا ایده ها از طریق وسایل تبلیغاتی به سمت مخاطبان هدف شما هدایت می شوند.

شما می توانید به صورت پنهان در شعار خود اهداف یا شرح خدمات را بکار ببرید. برای اقلام پرمصرف که دور ریز بالایی دارند مثل کاغذ یادداشت از کاغذ های معمولی استفاده کنید تا علاوه بر کم کردن هزینه ها از اسراف کردن نیز جلوگیری شود. متون و محتوای خود را با ترتیب و منظم در ست اداری خود درج کنید. به عنوان مثال در طراحی سربرگ بهتر است آدرس و شماره تماس خود را در پایین سربرگ قرار دهید و تاریخ و لوگو را در قسمت بالا درج کنید. قبل از اینکه سفارش طراحی ست اداری را به اتمام برسانید به سایز و ابعاد ست اداری توجه نمایید. به اندازه عرض سربرگ توجه کنید که پس از چاپ به راحتی در داخل پاکت نامه قرار گیرد یا برای دیگر اقلام ست اداری اندازه ای متناسب با پوشه یا فولدر اداری باشد. اگر استفاده از محتوای شلوغ شما را دچار سردرگمی می کند بهتر است از سادگی و خلاقیت طراح ست اداری استفاده نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1433
بازدید : 1433
ولی غلامی
شنبه 11 بهمن 1399

 به هنگام سفر، اولین و مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشیم تعیین محل اقامت مان است. اگرچه در شهرهای مختلف ایران هتل ها و اقامتگاه های متعددی ساخته شده است، اما داشتن خانه و ویلای شخصی خیال مان را بابت سفر راحت تر می کند و سفری خاطره انگیز برایمان رقم می زند.

اگر عاشق شمال هستید و قدم زدن در جنگل ها و سواحل آن را دوست دارید خرید ویلا در این خطه سرسبز می تواند بهترین انتخاب برایتان باشد. قبل از اینکه اقدام به خرید ویلا کنید باید نکاتی را مدنظر داشته باشید. در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم. پس همراه ما باشید.

خرید ویلا در شمال

خوب قبل از اینکه پول هایتان را جمع کنید و برای خرید ویلا در شمال کنار بگذارید باید نکات مهمی را آویزه گوشتان کنید. قبل از هر چیز از خودتان بپرسید چرا می خواهم یک ویلا در شمال داشته باشم؟ هدف من از خرید ویلا چیست؟

پاسخ این سوال ها کمک تان می کند منطقی تر دست به خرید بزنید و زیان نکنید. بعد از اینکه هدف تان را از خرید مشخص کردید باید ناحیه ای که قصد دارید در آن ویلایی بخرید را هم مشخص کنید. به عنوان مثال باید بدانید چه شهری از شمال را بیشتر دوست دارید، در چه ناحیه ای می خواهید ویلا داشته باشید؟ مشخصات ویلایتان چگونه باید باشد؟ تعداد اتاق های ویلا چطور؟ می خواهید ویلایتان رو به دریا باشد یا جنگل؟

در گام بعدی قیمت ویلاهایی که در نزدیکی مکان مدنظرتان قرار گرفته اند را هم جویا شوید. این کار به شما کمک می کند بودجه تقریبی برای خرید ویلا را بفهمید و راحت تر به معامله بپردازید. بعد از تعیین قیمت، حالا باید به سراغ امکاناتی بروید که دوست دارید ویلایتان داشته باشد.

بعضی از ویلاها امکانات متنوعی در خود دارند، اما برخی هایشان به دلیل قیمت کمی که دارند امکانات مختلفی در اختیارتان نمی گذارند. اگر به دنبال ویلایی هستید که پارکینگ سرپوشیده، استخر، جکوزی و سایر امکانات را داشته باشد باید پول بیشتری هم خرج کنید.

حالا که ظاهر ویلا را مشخص کردید و به قیمت حدودی آن نزدیک شدید می توانید سری به بنگاه های معاملات املاک بزنید و درباره ویلاهایی که در ناحیه مدنظرتان هستند سوال کنید. فقط به خاطر داشته باشید که سند ویلایتان باید شش دانگ باشد.

بهترین شهر های مازندران برای خرید ویلا

شهرهای مختلف مازندران را می توان برای خرید ویلا مدنظر قرار داد. به عنوان مثال اگر می خواهید در شمال زندگی کنید بهتر است شرق مازندران را مدنظر داشته باشید. غرب مازندران به دلیل فاصله نزدیکی که به جنگل  و دریا دارد می تواند بهترین ناحیه برای خرید ویلای مسافران باشد. نوشهر، متل قو و نمک آبرود بهترین گزینه برای خرید ویلا محسوب می شوند.

راهنمای خرید ویلا

اگر قصد خرید ویلا را دارید باید نکاتی را هم در نظر داشته باشید. در قسمت قبلی مقاله به طور مختصر به این نکات اشاره کردیم. شاید بررسی دوباره نکات مهم خالی از لطف نباشد:

  • همسایه هایی که در نزدیکی ویلا هستند را به دقت بررسی کنید.
  • امکانات ویلای مدنظرتان را مشخص نمایید.
  • بودجه تقریبی خود را تعیین کنید.
  • سند ملک را بررسی نمایید.
  • از وجود امکاناتی همچون آب، برق و گاز مطمئن شوید.

خرید ویلا در نوشهر

نوشهر یکی از شهرهای زیبای استان مازندران است که به دلیل جاذبه های طبیعی متعددی که در خود دارد مسافران و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. این شهر بهشت مسافران است و خرید ویلا در آن رونق زیادی دارد. در صورتیکه قصد خرید ویلا در نوشهر را دارید باید بودجه بالایی هم در اختیار داشته باشید. قیمت ویلا در این شهر بسیار بالا و تا 30 میلیارد هم تغییر می کند.  اگر بودجه کافی برای خرید ویلا در شهرهای شمالی کشور را ندارید، می توانید به گزینه های دیگری همچون اجاره ویلا در شمال هم فکر کنید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 2656
بازدید : 2656


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود