طراحی لوگو , قیمت طراحی لوگو , انواع طراحی لوگو , طراحی لوگو مخصوص

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

حسن محمودزاده


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ولی غلامی
دو شنبه 15 آذر 1400

طراحی لوگو

برای همه زمان ها، تامل ها، تحقیقات و تکرارهایی که برای ایجاد یک طراحی لوگو انجام می شود، به ندرت یک فرآیند یکبار مصرف است. ویرایش لوگو چیزی است که اکثر صاحبان برند در مقطعی باید با آن دست و پنجه نرم کنند. حتی پس از اینکه طراح شما یک طرح عالی ایجاد کرد، احتمالاً هر از گاهی نیاز به ویرایش لوگو خواهید داشت.

طراحی لوگو

برای مثال، ممکن است متوجه شوید که باید شعار جدیدی اضافه کنید یا به هر دلیلی به نسخه‌های رنگی جایگزین دیگری نیاز دارید. از آنجایی که برند شما یک موجود زنده است، زمینه ای که لوگوی شما باید با آن سازگار شود همیشه تغییر می کند.

آیا این کاراکترهای کوچک در کنار نام های تجاری و آرم ها را می شناسید  ™ و ® ؟ اینها به ترتیب علائم تجاری و علائم ثبت شده هستند. و اگر لوگو دارید یا در حال ایجاد یک لوگو هستید، درک این نکات در مورد تبلیغات لوگو می تواند در زمان توسعه برند خود باعث صرفه جویی در وقت، هزینه و سردرد شما شود.

فقط با داشتن یک طراحی لوگو ، چیزی را دارید که به عنوان یک علامت تجاری رایج برای لوگوی خود شناخته می شود. این بدان معنی است که با هیچ کاری با اسناد، شما تنها حق قانونی استفاده و ایجاد تغییرات در این لوگو را به صلاحدید خود دارید. اما بدون یک علامت تجاری رسمی ثبت شده، این حق آنقدر که می تواند امن نیست. در اینجا به سوالات اصلی در مورد لوگوی برند پاسخ می دهیم.

نحوه ویرایش طراحی لوگو

به خصوص اگر طراح نیستید، تصمیمی است که باید در مورد آن فکر کنید. به عنوان مثال، اگر به طور کلی از نتیجه ناراضی هستید، بعید است که یک لایه رنگ جدید استعاری وضعیت را تغییر دهد. از سوی دیگر، مشکلات خاص و اهداف واضح ویرایش شما، تفاوتی بین اینکه آیا خودتان قادر به مدیریت این تغییرات خواهید بود یا بهتر است یک طراح را درگیر کنید، ایجاد می کند.

ابتدا راهنمای ما در مورد نحوه ارزیابی کیفیت طراحی لوگو را بخوانید. پس از در نظر گرفتن میزان ویرایش ها هنگام ویرایش لوگو، باید مطمئن شوید که مشکلات لوگوی شما راه حل های زیبایی شناختی واضحی دارند. به عنوان مثال، اگر فونت شما اکنون خیلی قدیمی به نظر می رسد، ممکن است فقط لازم باشد آن را با یک قلم مدرن جایگزین کنید. اگر طراحی لوگو ی شما شخصی به نظر نمی رسد، رنگ های گرم تر می توانند همه چیز را بهبود بخشند.


تعداد بازدید از این مطلب: 1222
بازدید : 1222

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود