افزونه Elementor Pro تم فور

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

حسن محمودزاده


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ولی غلامی
شنبه 16 شهريور 1398

صفحه سازهای وردپرس، طی سال‌های اخیر بسیار توسعه یافته‌اند و برخی از آن‌ها مانند صفحه ساز حرفه‌ای المنتور پرو محبوب شده‌اند. پیچ بلیدر یا به فارسی صفحه ساز، به قابلیتی گفته می‌شود که طراح وب‌سایت و مدیر آن بدون نیاز به دانش کدنویسی، بتوانند صفحه‌های فوق العاده و حرفه‌ای بسازنند.

 

در این میان، المنتور نیز یکی از این صفحه سازهای وردپرس است که در دو نسخه رایگان و پریمیوم ارائه می شود. نسخه المنتور با نام تجاری  افزونه Elementor Pro  تم فور قابلیت‌های بیشتری را به افزونه هسته المنتور اضافه می‌کند. مثلاً در المنتور پرو، می‌توان از کتابخانه آنلاین استفاده کرد و الگوهای مدنظر را امپورت (درون‌ریزی) نمود.

طراحی کاملاً پیکسلی در وردپرس یکی دیگر از مزیت‌های صفحه ساز المنتور است. این ویژگی تنها پلت فرم کامل برای ارائه طراحی پیکسلی به صورت کد نویسی 100% تمیز و عالی است. این ویژگی چشم انداز طراح را در نظر می‌گیرد و صفحات به صورت خیره کننده‌ای سفارشی و شخصی‌سازی خواهند شد.

 

در کنار همه این موارد آیا می‌دانستید که المنتور توسعه پذیری بالایی دارد؟ هزاران نفر از توسعه دهندگان در پروژه سورس باز المنتور شرکت می‌کنند و این افزونه را به خوبی و سریع گسترش می‌دهند. سورس باز بودن این افزونه، نقش مهمی را در توسعه و حرفه‌ای بودن آن ایفا می‌کند.

 

هر وب‌سایتی که تصور می‌کنید را با المنتور پرو ایجاد کنید! شما با استفاده از این صفحه ساز خواهید توانست که صفحات خیره کننده و سفارشی را ایجاد کنید. برای این صفحه ساز، صدها ماژول و افزودنی طراحی شده است که هر قابلیتی و امکاناتی را برای شما فراهم می‌کند. افزودنی‌های بیشمار، توسعه پذیر بالا، شخصی‌سازی آن و سریع، آپدیت‌های منظم و سریع از مزایای مهم المنتور است که چشم پوشی از آن‌ها امکان پذیر نیست.

 

جالبست که بدانید بیش از 2 میلیون وب‌سایت در حال حاضر به صفحه ساز المنتور در سرتاسر جهان پیوسته‌اند.

 

منبع مطلب:

https://themefour.com/product/elementor-pro/



تعداد بازدید از این مطلب: 7369
بازدید : 7369

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود