دو سوت تعمیر | مزایای تیم دو سوت تعمیر | شرکت سرویس لوازم خونگی دو سوت تعمیر

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

حسن محمودزاده


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ولی غلامی
شنبه 6 شهريور 1400

دو سوت تعمیر

ما مرکز دو سوت تعمیر هزاران خط انبار برای قطعات یدکی، چه در انبار وسیع و چه در ناوگان وسایل نقلیه خود داریم. همه به طور کامل ردیابی شده اند تا ما را از آنچه در دسترس داریم مطلع کنیم.

ما حتی می توانیم وقتی قطعه مورد نیاز شما در انبار موجود است به شما پیامک ارسال کنیم و اطمینان حاصل کنیم که آن را در اسرع وقت دریافت می کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما ، یا رزرو تعمیرات ، کارکنان دوستانه ما از کمک بسیار خوشحال خواهند شد اگر همین امروز با ما تماس بگیرید.

نگهداری (به انگلیسی: Maintenance) یا تعمیر و نگهداری، در مباحث فنی، به بررسی‌های عملکردی، سرویس‌کاری، تعمیر یا تعویض وسایل، تجهیزات، ماشین‌آلات، زیرساخت‌های ساختمان و پشتیبانی از خدمات در تأسیسات صنعتی، تجاری، دولتی و مسکونی اطلاق می‌شود.

در گذر زمان، روش‌های مختلفی برای انجام بهینه این امر ابداع شده‌است که می‌تواند قبلیا بعد از وقوع خرابی انجام شود.

دو سوت تعمیر

خصوصیات تیم دو سوت تعمیر

  1. دو سوت تعمیر با داشتن بیش از 50 مهندس میدانی، که با آموزش منظم در زمینه محصولات جدید بسیار ماهر هستند، می تواند تعمیرات بسیاری از انواع و مدلهای لوازم آشپزخانه، از جمله ماشین لباسشویی، خشک کن، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز و یخچال را انجام دهد.
  2. تعهد ما برای پیشروی بیشتر برای مشتریان به ما این امکان را می دهد تا بازدیدهای یک روزه و حتی تماس های آخر هفته را ارائه دهیم ، با مهندسین در سراسر لندن به مدت 3 ساعت ، تا قبل از 30 دقیقه از رسیدن به خانه خود، تماس بگیرید.
  3. تعمیرات لوازم خانگی دو سوت تعمیر هزاران خط انبار برای قطعات یدکی ، چه در انبار وسیع ما و چه در ناوگان وسایل نقلیه ما دارد، همه به طور کامل ردیابی شده اند تا ما را از آنچه در دسترس داریم مطلع کنیم.
  4. ما می توانیم زمانی که قطعه مورد نیاز شما در انبار موجود است ، برای شما پیامک ارسال کنیم و اطمینان حاصل کنیم که آن را در اسرع وقت دریافت می کنید.
  5. همه مشتریان دو سوت تعمیر می توانند پیشرفت خدمات دستگاه خود را بصورت آنلاین 24 ساعته و 24 ساعته با استفاده از بخش تعمیر من در وب سایت ما پیگیری کنند که به شما این امکان را می دهد تا اطلاعات لحظه ای در مورد وضعیت تعمیرات خود را بدست آورید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1481
بازدید : 1481

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود