نکاتی که قبل از خرید ویلا در شمال باید به آن ها توجه کنید!

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

حسن محمودزاده


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ولی غلامی
شنبه 11 بهمن 1399

 به هنگام سفر، اولین و مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشیم تعیین محل اقامت مان است. اگرچه در شهرهای مختلف ایران هتل ها و اقامتگاه های متعددی ساخته شده است، اما داشتن خانه و ویلای شخصی خیال مان را بابت سفر راحت تر می کند و سفری خاطره انگیز برایمان رقم می زند.

اگر عاشق شمال هستید و قدم زدن در جنگل ها و سواحل آن را دوست دارید خرید ویلا در این خطه سرسبز می تواند بهترین انتخاب برایتان باشد. قبل از اینکه اقدام به خرید ویلا کنید باید نکاتی را مدنظر داشته باشید. در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم. پس همراه ما باشید.

خرید ویلا در شمال

خوب قبل از اینکه پول هایتان را جمع کنید و برای خرید ویلا در شمال کنار بگذارید باید نکات مهمی را آویزه گوشتان کنید. قبل از هر چیز از خودتان بپرسید چرا می خواهم یک ویلا در شمال داشته باشم؟ هدف من از خرید ویلا چیست؟

پاسخ این سوال ها کمک تان می کند منطقی تر دست به خرید بزنید و زیان نکنید. بعد از اینکه هدف تان را از خرید مشخص کردید باید ناحیه ای که قصد دارید در آن ویلایی بخرید را هم مشخص کنید. به عنوان مثال باید بدانید چه شهری از شمال را بیشتر دوست دارید، در چه ناحیه ای می خواهید ویلا داشته باشید؟ مشخصات ویلایتان چگونه باید باشد؟ تعداد اتاق های ویلا چطور؟ می خواهید ویلایتان رو به دریا باشد یا جنگل؟

در گام بعدی قیمت ویلاهایی که در نزدیکی مکان مدنظرتان قرار گرفته اند را هم جویا شوید. این کار به شما کمک می کند بودجه تقریبی برای خرید ویلا را بفهمید و راحت تر به معامله بپردازید. بعد از تعیین قیمت، حالا باید به سراغ امکاناتی بروید که دوست دارید ویلایتان داشته باشد.

بعضی از ویلاها امکانات متنوعی در خود دارند، اما برخی هایشان به دلیل قیمت کمی که دارند امکانات مختلفی در اختیارتان نمی گذارند. اگر به دنبال ویلایی هستید که پارکینگ سرپوشیده، استخر، جکوزی و سایر امکانات را داشته باشد باید پول بیشتری هم خرج کنید.

حالا که ظاهر ویلا را مشخص کردید و به قیمت حدودی آن نزدیک شدید می توانید سری به بنگاه های معاملات املاک بزنید و درباره ویلاهایی که در ناحیه مدنظرتان هستند سوال کنید. فقط به خاطر داشته باشید که سند ویلایتان باید شش دانگ باشد.

بهترین شهر های مازندران برای خرید ویلا

شهرهای مختلف مازندران را می توان برای خرید ویلا مدنظر قرار داد. به عنوان مثال اگر می خواهید در شمال زندگی کنید بهتر است شرق مازندران را مدنظر داشته باشید. غرب مازندران به دلیل فاصله نزدیکی که به جنگل  و دریا دارد می تواند بهترین ناحیه برای خرید ویلای مسافران باشد. نوشهر، متل قو و نمک آبرود بهترین گزینه برای خرید ویلا محسوب می شوند.

راهنمای خرید ویلا

اگر قصد خرید ویلا را دارید باید نکاتی را هم در نظر داشته باشید. در قسمت قبلی مقاله به طور مختصر به این نکات اشاره کردیم. شاید بررسی دوباره نکات مهم خالی از لطف نباشد:

  • همسایه هایی که در نزدیکی ویلا هستند را به دقت بررسی کنید.
  • امکانات ویلای مدنظرتان را مشخص نمایید.
  • بودجه تقریبی خود را تعیین کنید.
  • سند ملک را بررسی نمایید.
  • از وجود امکاناتی همچون آب، برق و گاز مطمئن شوید.

خرید ویلا در نوشهر

نوشهر یکی از شهرهای زیبای استان مازندران است که به دلیل جاذبه های طبیعی متعددی که در خود دارد مسافران و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. این شهر بهشت مسافران است و خرید ویلا در آن رونق زیادی دارد. در صورتیکه قصد خرید ویلا در نوشهر را دارید باید بودجه بالایی هم در اختیار داشته باشید. قیمت ویلا در این شهر بسیار بالا و تا 30 میلیارد هم تغییر می کند.  اگر بودجه کافی برای خرید ویلا در شهرهای شمالی کشور را ندارید، می توانید به گزینه های دیگری همچون اجاره ویلا در شمال هم فکر کنید.

 



تعداد بازدید از این مطلب: 2660
بازدید : 2660

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود