تعمیر تبلت دل

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

حسن محمودزاده


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ولی غلامی
پنج شنبه 4 دی 1399

تعمیر تبلت دل

قبل از باز کردن اجزای داخلی دستگاه برای تعمیر تبلت ، اطمینان حاصل کنید که روی سطح صاف تمیز کار می کنید و سپس دستگاه را کاملاً خاموش کنید. همچنین باید کابلهای شبکه و لوازم جانبی متصل شده را از تبلت جدا کنید. همچنین سیم کارت و کارت حافظه خارجی را جدا کنید.

جدا کردن باتری و محفظه پشتی دستگاه

درب پشتی تبلت را باز کنید ، سپس باتری را از دستگاه خارج کنید. با برداشته شدن باتری ، اکنون دو پیچ کوچک در هر گوشه پایین محل قرار گرفتن باتری داریم. هر یک از پیچ ها را بردارید و آنها را در مکانی امن قرار دهید تا گم نشود و جای آنها بهم نریزد.
پس از برداشته شدن پیچ ها ، شما می توانید تمام گیره هایی را که محفظه پشتی را به بقیه دستگاه محکم می کند ، آزاد کنید. به آرامی هر یک از گیره ها را آزاد کنید. با آزاد کردن همه گیره ها ، می توانید محفظه پشت را بردارید. هنگام برداشتن محفظه پشتی ، مادربرد کاملاً در معرض دید قرار خواهد گرفت. برای دسترسی به صفحه باید چند تا گیره و پیچ را آزاد کنید.در موقعیت پایین دستگاه که لغزنده باتری را مشاهده می کنید ، دو پیچ کوچک مشاهده خواهید کرد. این پیچ ها را باز کنید. لغزنده را بلند کنبد و سپس گیره کوچک را در مرکز فشار دهید. اکنون می توانید فنر را آزاد کرده و لغزنده را بردارید. در سمت راست ، اتصال صفحه ای را خواهید دید که باید آن را آزاد کرده و سپس کابل را بیرون بکشید. بالای آن ، یک کابل فلکس دیگر وجود دارد که باید آن را آزاد کنید ، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است. هنگام تعویض صفحه نیازی به برداشتن مادربرد ندارید. دستگاه را به سمت جلو بچرخانید و قسمت جلویی صفحه را گرم کنید. از آنجا که مادربرد را جدا نکرده اید ، باید از حرارت بسیار کم استفاده کنید. هنگام گرم کردن صفحه صبور و محتاط باشید. توجه داشته باشید که در صورت استفاده از گرمای زیاد ، خطر آسیب دیدن مادربرد و اجزای سازنده آن وجود دارد.

 



تعداد بازدید از این مطلب: 1852
بازدید : 1852

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود